bumbionice

Valen här i livet...

"I lost my peace of mind 
Somewhere along the way 
I knew there's come a time 
You'd hear me say 
I'm sick and tired 
of always being sick and tired"



Vi gör val - hela tiden. Stora som små. Alltifrån bryta upp en relation till att välja frukostmat. Om det första eller senare är svårare än det andra eller tvärtom är upp till var och en. Det beror helt på i vilken verklighet man lever i. Jag har gjort stora val, svåra val som visade sig bli lite lättare än jag trodde. Sen har jag även gjort små val som visade sig var de svåraste. Ibland blir det helt enkelt inte som tänkt. Mitt uppe virrvarret av dessa tankar så har jag lärt mig att tysta det. Tar ett djupt andetag, tar skolboken under armen - fast besluten att klara det här.

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Emelie

"Gå inte dit vägen må leda

gå där ingen väg finns och

lämna spår efter dig"



Jag tvivlar inte en sekund på att du kommer klara det här(!!)

<3

2011-09-14 @ 21:06:24
URL: http://underbartonormal.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback