bumbionice

Underbara Liv

Jag ser mig omkring, jag är precis där jag vill vara, jag skulle kunna välja att säga att inget blev som tänkt(om man tänker riktigt långt bak i tiden), men just nu är det precis så som jag tänkt(om jag utgår ifrån vad jag planerade för några månader sedan), jag har lyckats. Jag har hållt mig stabil när allt blev som mest svajigt. Luften är frisk här uppe. Allt är så mycket ljusare. Äntligen så kan jag gå åt det hållet JAG vill.

Jag njuter av att dricka te som doftar persika, jag njuter av att se de människor jag älskar, jag njuter av mat med krydda, jag ser på tv-program som berör mig. Idag har jag shoppat, till min framtid, för jag vet precis vart jag ska. Underbar känsla. Jag har tittat på resa till Rom, för jag vet vad jag vill se. Jag har hälsat på några människor i mitt liv, för jag känner kärlek. Jag njuter av att vara jag, för det finns ingen annan som är som jag. Och den tanken får mig faktiskt att le, för så harmoniskt det är nu att vara jag så skulle många kunna avundas mig, den jag var för ett halvår sedan bara, avundades den jag är idag.
Lycka av att bara vara jag, just här och nu.

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback