bumbionice

Tiden läker det den kan...

Det känns. Det gör det. Och det är svårt att sova. Många tankar. Klockan är redan för mycket, jag borde sova, men jag tror faktiskt det är precis det här jag behöver. Hur sjukt det än låter. Det behöver göra ont. Det är mänskligt. Man går inte igenom allt helt kallt, det är inte normalt. Det här är normalt. Det enda som saknas är tårarna, tårar läker sår, de är inte salt som svider i såren. Så jag väntar på dem, de skrämmer mig inte längre. Det är normalt att känna smärta, det är bättre än att vara tom. För det betyder att man även kan känna lycka... Och tacksamhet.

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Emelie

underbara starka Du!! <3

2011-09-15 @ 06:09:39
URL: http://underbartonormal.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback