bumbionice

I've paid a price and I'll keep Paying...

"I’m not ready to make nice
I’m not ready to back down
I’m still mad as hell and
I don’t have time to go round and round and round
It’s too late to make it right
I probably wouldn’t if I could
‘Cause I’m mad as hell
Can’t bring myself to do what it is you think I should"


Just nu är det såhär det känns, det är så mycket som kommer upp när man är beredd att hantera det.
"Well, kommer du ihåg när du var som en vän för mig, du vet du var så stor att jag skulle dö för dig och jag trodde nog att det skulle vara så - i resten av vårat liv för detta skulle ingen kunna ändra, men så kom den där dagen då du slog mig, lät mig förstå att du bedrog mig"

Så mycket jag aldrig berättat för någon, saker som aldrig erkänts, jag har börjat öppna mig mer, men det är med osäkra steg.
"You ask me to enter
but then you make me crawl
And I can't be holding on to what you got
cause all you got is Hurt"

Jag vet att det går komma förbi allt, att man kan komma ut starkare, jag är på väg men nu börjar starka delar komma upp och jag vill så gärna lägga locket på, jag lovar att fortsätta, jag ska klara det här, för äntligen är det till största delen vackert att leva men de mörka stunderna gör sig fortfarande ibland hörda...


Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Emelie

fortsätt prata om det jobbiga,

då blir de mörka dagarna färre <3

2011-09-02 @ 06:02:31
URL: http://underbartonormal.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback