bumbionice

Min Största Brist

Det som har varit har varit och idag är idag. Men det som var har satt sina spår och format oss till den vi är idag. Allt, både gott och ont har faktiskt haft avgörande roller i våra liv. För mig har det goda lärt mig älska av hela mitt hjärta, beredd att göra allt för att få någon att få en lite bättre dag än den hade innan, det onda har lärt mig att inte släppa någon för lätt nära inpå(den kan ju svika mig och det gör ju så otroligt ont). Av de som känner mig får jag ofta höra att jag är älskad. Av de som inte står mig nära får jag ibland höra att jag är svår att förstå sig på. Egentligen tycker jag själv att jag är som en öppen bok, men å andra sidan har ju jag facit på hela mitt beteende, varför jag gör som jag gör. För mig är det en självklarhet att man borde säga att man tycker om mig i et läge där jag backar(jag har ju bara tolkat mig själv mindre värd som vanligt). Och det är det som har blivit min största brist, jag glömmer lätt att människor inte kan läsa mina tankar och många gånger är jag för rädd för att säga dem högt.

Permalink Allmänt Kommentarer (3) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: FulAnka

Svar; Hahha är det varlig? Jag har ärligt talat aldrig fattat vad man ska sjunga där :P Tror jag sjöng "vaken" inte ett dugg logiskt alls :P

2011-07-26 @ 22:58:55
URL: http://fulanka.blogg.se/

Postat av: Emelie

Du förtjänar att omges av personer som ser dig

utan att du behöver hoppa och skrika.

Och du förtjänar att de runt omkring dig ger dig respekt och tar dig på allvar <3

2011-07-27 @ 19:41:32
URL: http://underbartonormal.blogg.se/

Postat av: lillasyster

<3

2011-07-29 @ 18:41:51
URL: http://lovelyfreak.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback