bumbionice

Stor Dag.

Idag gör jag något som jag inte gjort på riktigt länge. Det är fredag och jag sitter i soffan med tv, dator och en ny tidning att bläddra i. Ska se en film, somna till den och känna att jag är värd den här sinnesfriden.

Jag pluggar, börjar nu även jobba och har tittat på världens mysigaste lägenhet. Bitarna faller på plats. Inte just för att jag har allt det här, det har jag haft förut, utan för att jag trivs, inte har någon panik och njuter av livet. Just när jag skrev det att jag njuter av Livet så kände jag rädslan för att jag skulle kunna dö snart, inte få en dag till med det här och för första gången på länge så skrämde den tanken skiten ur mig, jag är inte redo att lämna in än. Jag har mer kvar att göra här i livet. Underbar känsla. Jag älskar att vara i livet.

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Emelie

<3

2011-08-26 @ 21:49:36


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback