bumbionice

Gränser

Jag ifrågasätter inte för att provocera. Jag kollar inte syftet för att verka dryg. Jag visar upp mina gränser, för det är något jag skaffat. Jag brukade låta mig behandlas som ett stycke som man kunde skicka runt hur som helst. Och att jag numera har gränser förstår jag att det finns de som upplever förvånansvärt. Självklart, konstigt hade varit annat om man inte märkte att någon har ändrats. Dock tänker jag inte förklara mig mer än en gång varför jag inte tar skiten mer, jag är egentligen inte ens skyldig den enda gången. Gränser, mina damer och herrar, ha gränser!

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Emelie

"Ingen kan få dig att känna dig underlägsen om du inte ger dem din tillåtelse"

Egenkontroll!! ;) <3

2011-08-22 @ 21:07:37
URL: http://underbartonormal.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback