bumbionice

Första höstdagen tror jag minsann=)

Jag gillar faktiskt höstrusket idag. Det passar in. Jag känner mig lugnare av det, det är något mysigt över det.

Jag har funderingar kring självinsikt. Ni förstår jag har haft väldigt mycket "aha-upplevelser" det senaste, märkligt nog så blir man faktiskt smartare med åren, men framförallt lär man känna sig själv bättre. Jag börjar lära känna mig själv väldigt väl, på gott och ont. Det är inte roligt att inse sina brister men fördelen är att man då har bättre möjlighet att förbättra sig, att tygla det.

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Emelie

Du är så fantastiskt modig! <3

2011-08-12 @ 11:06:47
URL: http://underbartonormal.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback